Služby
Fyzická ochrana vnitřních a vnějších prostorů organizací
Zajišťujeme strážní a vrátní službu v objektech organizací a společností, dle povahy a náročnosti s možným posílením na více strážných, kteří zajišťují:
- zamezení neoprávněného vstupu a výstupu osob a věcí do/z areálu
- zadržení osob, které se neoprávněně v areálu nacházejí a jejich předání policii ČR
- zadržení a odebrání věcí od osob jenž páchají trestnou činnost
- kontrola oprávněnosti vjezdu vozidel a při výjezdu kontrola dodacích listů k vyváženému zboží
- kontrola a zajištění prostoru celého areálů (uzamčení místností, zajištění oken)
- provádění kontrolních obchůzek po areálů
- provedení prvotních a nezbytných opatření k zamezení zvětšení škodných následků (v případě požářu, výbuchu, havárie či živelné pohromy)
Strážní provádí výkon služby v uniformě s označiním firmy a osobním průkazem, dále jsou vybaveni prostředky mírné ochrany, v případě potřeby střelnou zbraní a služebním psem. Při kontrolní činnosti v objektech využívají strážní k internímu spojení radiostanice, které dle polohy střeženého areálu mají spojení s dispečinkem firmy, kde stálá služba může v případě nouze vyslat výjezdové vozidlo se zásahovou jednotkou, která je záštitou při výkonu strážní služby nebo pro potřeby střídání strážných. Pro kvalitní výkon služby provádíme vlastní montáž elektronického zařízení pro automatizovanou evidenci dodržování harmonogramu obchůzek střežených objektů, které vychází z nejmodernější identifikační technologie americké firmy Dallas Semiconduktor.
Mám zájem vypracování konkrétní bezplatné nabídky s možností variant účelnosti a ekonomickou rozvahou
Recepční služby
U objektů, kde přes recepci vchází návštěvy a obchodní partneři poskytuje naše firma recepční, kteří s nimi mají první kontakt a informují navštívenou osobu o návštěvě. Příchozí návštěva je povinna ohlásit se u recepčního, kde oznámí firmu nebo navštívenou osobu. Recepční zapíše jméno návštěvy do knihy návštěv a vydá návštěvníkovi příslušnou průkazku, která ho opravňuje ke vstupu do areálu k návštěvě uvedené firmy. Pracovníci recepce ovládají základní znalost světových jazyků a svým vystupováním vytvoří návštěvě při prvním kontaktu příjemnou atmosféru.
Mám zájem vypracování konkrétní bezplatné nabídky s možností variant účelnosti a ekonomickou rozvahou
Fyzická ochrana osob
V případě osobních schůzek a pohybu zákazníka naše firma poskytuje možnost osobní ochrany kvalitními pracovníky vyškolenými na tuto konkrétní činnost, kde inteligence, fyzický stav a rozhodnost v krizových situacích zajišťuje klidný průběh jednání.
Mám zájem vypracování konkrétní bezplatné nabídky s možností variant účelnosti a ekonomickou rozvahou
Přeprava hotovostí a cenností
Zajištění doprovodu při přepravě hotovostí a cenností je rozděleno dle převážené částky nebo hodnoty cenností.
- pro převoz finanční hotovosti do 300.000,- Kč provádí doprovod jeden pracovník ostrahy
- pro převoz finanční hotovosti od 300.000,- do 1.500 000,- Kč provádí doprovod jeden pracovník ostrahy se střelnou zbraní
Mám zájem vypracování konkrétní bezplatné nabídky s možností variant účelnosti a ekonomickou rozvahou
Zajištění pořádkové služby (veřejené akce)
Mám zájem vypracování konkrétní bezplatné nabídky s možností variant účelnosti a ekonomickou rozvahou
Detektivní služby
pohyb mezi zákazníky a personálem, práce s kamerovým systémem, sledování pohybu zboží, namátkové kontrolní nákupy, prověřování závadových osob a personálu
- klasické detektivní služby
- prověřování důvěryhodnosti obchodních partnerů a jejich jistoty
Mám zájem vypracování konkrétní bezplatné nabídky s možností variant účelnosti a ekonomickou rozvahou
Bezpečnostní dveře a trezory
Trezory
- směnárenské trezory
- noční trezory s vhozem
- trezory na EURO-kazety rozměry podle požadavků zákazníka
- trezory na úschovu dat-diskety protipožární odolnost S 120 DIS ( 120 min. na ochranu mag. medií )
- stěnové
- nábytkové
Dopravu firma zjišťuje rozvozem po celé republice a účtuje si dopravné dle váhy a vzdálenosti
Dveře
montáž bezpečnostních dveří po zvážení stupně rizika a od něj odvíjející se typ dveří, možnost výběru ve všech velikostech, jednokřídlové nebo dvoukřídlové, ohnivzdorné, neprůstřelné atd.
Mám zájem vypracování konkrétní bezplatné nabídky s možností variant účelnosti a ekonomickou rozvahou
Zámkový systém
Mám zájem vypracování konkrétní bezplatné nabídky s možností variant účelnosti a ekonomickou rozvahou
Kamerový systém
Mám zájem vypracování konkrétní bezplatné nabídky s možností variant účelnosti a ekonomickou rozvahou
PCO výjezd, kontrola přes monitorovací systém + technický pult
Mám zájem vypracování konkrétní bezplatné nabídky s možností variant účelnosti a ekonomickou rozvahou
Montáž zabezpečovací techniky + revize
Mám zájem vypracování konkrétní bezplatné nabídky s možností variant účelnosti a ekonomickou rozvahou
Mechanické zabezpečení (závory + mříže)
Mám zájem vypracování konkrétní bezplatné nabídky s možností variant účelnosti a ekonomickou rozvahou
Montáž tel. ústředen + požárních systémů
Mám zájem vypracování konkrétní bezplatné nabídky s možností variant účelnosti a ekonomickou rozvahou
Kontrola nemocných zaměstnanců
Dnem 1.1.2009 nabývá účinnosti zákon č.187/2006 Sb. „O nemocenském pojištění“, který v návaznosti na znění § 192 zákona č. 262/2006 Sb. (Zákoník práce) přináší řadu změn. Jde o povinnost zaměstnavatele poskytovat náhradu mzdy místo dosavadní tzv. „nemocenské“ v prvních 14-ti kalendářních dnech. V této souvislosti vzniká k 1.1.2009 oprávnění zaměstnavatele provádět v období prvních 14 – ti dnech dočasné pracovní neschopnosti u svých zaměstnanců kontrolu dodržování zásad léčebného režimu.
Společnost SECURITY GROUP – S.G. spol. s r.o. rozšiřuje nabídku služeb o provádění kontroly zaměstnance, který byl uznán dočasně práce neschopným v souladu s platnými zákony. Náš pracovník je pověřen realizací osobní návštěvy nemocného v místě nahlášeného pobytu, kde bude sepsán protokol o provedené kontrole. V případě, že nebude dočasně práce neschopný zaměstnanec v místě pobytu zastižen, bude tato skutečnost zdokumentována a předána zaměstnavateli.
Touto službou Vám chceme pomoci v úsilí konkretizovat jednotlivce a skupiny z řad Vašich zaměstnanců, kteří vědomě porušují režim dočasně práce neschopného pracovníka a přináší Vám tímto trvalý růst problémů organizačního, personálního a zejména finanční charakteru.
- Jak probíhá kontrola režimu dočasně práce neschopného zaměstnance:
- převezmeme objednávku s konkrétními údaji kontrolovaných osob (jsou uvedeny na formuláři objednávky, která Vám bude dodána)
- pracovník dodavatele navštíví kontrolovanou osobu, pokud ji zastihne na uvedené adrese, podpisem svým i kontrolované osoby v Zápise o provedené kontrole potvrdí, že bylo vše v pořádku
- pokud osobu na uvedené adrese nezastihne, provede fotodokumentaci jmenovky na zvonku či dveřích s datem a hodinou kontroly, zanechá vyrozumění, že zde byla kontrola a provede písemný záznam
- písemné záznamy se předávají objednateli k dalšímu jejímu využití
- Pokud kontrolovaná osoba porušila zásady režimu dočasně práce neschopných je zaměstnavatel oprávněn k následujícím opatřením:
„Porušil-li zaměstnanec v období prvních 14 kalendářních dnů dočasné pracovní neschopnosti povinnosti, které jsou součástí režimu dočasně práce neschopného pojištěnce, může zaměstnavatel se zřetelem na vážnost porušení těchto povinností náhradu mzdy nebo platu snížit nebo neposkytnout.“ (odst. 5, § 192 zákona č. 262/2006 Sb. (ZP) Zákon č.187/2006, „O nemocenském pojištění“, oddíl 1 „Přestupky“, § 128, vymezuje podstatu přestupku, kterého se dopouští pojištěnec v případě, že: (2) Pojištěnec se dopustí přestupku tím, že a) poruší závažným způsobem režim dočasně práce neschopného pojištěnce podle § 56 odst. 2 pís.. b), nebo b) neodevzdá při ukončení dočasné pracovní neschopnosti ošetřujícímu lékaři rozhodnutí o vzniku dočasné pracovní neschopnosti podle § 64 odst. 1 písm. l). (3) Za přestupek podle odstavce 2 lze uložit pokutu do 20 000 Kč.
Mám zájem vypracování konkrétní bezplatné nabídky s možností variant účelnosti a ekonomickou rozvahou